Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 1 mars 2012

Dagens rätt

Ibland unnar vi oss att byta ut den vanliga tråkiga matlådan mot utelunch!
 
Vi har en Thai restaurang som vi brukar åka till.

Då vissa i gruppen inte kan läsa menyn längre (medelålder 40+) - så underlättar det att vi kan menyn utantill…

Favoriten är Nr 6 - med räkor. Men det är ju mycket roligare om man beställer "Sex med räkor".
 
Så här är en bild till min kollega/vän/helpdesk/mentor/coach som tyvärr missade vår lunch idag!
 
 

1 kommentar:

  1. Jahapp, det är uppskattningen men får för all support och glada tillrop man ger ;). Right back at you!

    SvaraRadera