Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 20 mars 2012

Äntligen!

Fotbollssäsongen har startat !

Killarna (och tränarna) har kämpat hela vintern i regn, snö och snålblåst -
men vi i publiken har haft ett välbehövligt uppehåll.
(För att få tid över att titta på innebandy och handboll…)

Men i söndags var det dags för 3 tuffa fotbollsmatcher under 3 timmar.

Jag som trodde att fotboll är en sommarsport hade heeelt fel.
Så det var bara till att gå ut i förrådet och plocka fram skidkläderna igen.

Trots ull-underställ och vindtäta kläder så blev det lite kallt efter ett tag.
Men med varm choklad (och bullar) så överlevde alla inblandade!

Nu kan vi börja ladda inför en låååång sommarsäsong.
Ska bara komma ihåg att ta med mig picknickfilt och brassestol till nästa cup.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar