Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 3 mars 2012

Dagens första

...kopp kaffe kan äntligen intas!

Vårstädar lite genom att rensa i garderoberna. Det måste göras ofta när man inte har den där eftertraktade basgarderoben... Tvättar vinterjackor och ställer ut kängorna i förrådet, nu tackar vi för denna vinter!

Tror att frysen behöver frostas av - passar på att göra en vårrensning även där! Ser man på! Där låg några frostiga semmelbullar som behöver ätas upp! En bortglömd oxfilé och hjortronparfait kan vi väl tvinga i oss till middag!

Nej, nu får det vara färdigstädat för idag! Jag måste ju ha något att göra imorgon också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar