Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 5 mars 2012

Dagens ljus

Vi går mot ljusare tider! Redan kl 6 i morse på min morgonpromenad anade man ljuset!
Måste jag smyga mig ut ännu tidigare på mornarna nu för att ingen ska se mig ???
Nej, men stavarna (de vandrande pinnarna) får jag ju lämna hemma så att ingen ser mig gå med dem…
Sååå gammal är jag ju inte!?? (Sanningen är att stavarna bara ligger och skräpar i gott sällskap av pilatesbollen och yogamattan som jag heller aldrig kommer att använda…)
Mitt bästa träningsredskap är faktiskt en träningskalender! Sen jag började skriva upp mina träningstillfällen så har jag varit otroligt flitig. Det måste ju bero på det, eller?
Ett billigt sätt att komma igång också - årets kalender är en vanlig almanacka inköpt i Ullared för 9.95.
Där köpte jag även en (snygg) träningsväska (inte lika billig).
Med den ständigt färdigpackad kan ingenting gå fel.
 "Just do it !!!"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar