Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 4 mars 2012

Bara sport!


Det blev en del sport den här helgen - också.

Vinterns alla fotbollsträningar i regn, blåst, snö och kyla har gett resultat:
Vinst för P00 Kärra KIF i Midhage cup!!!
Grattis till alla killar - och tränare!

Attityd, inställning, glädje -
...och vinst!

Det är det som räknas!


Även F02 Kärra HF har kämpat på!
Minihandboll på schemat idag!



Trots en strålande* insats av mig i sekreteriatet så förlorade Kärra IBK dagens innebandy match.
Bra kämpat!
(* Jag hade ju makten över resultatet som visades på tavlan, så Kärra borde ha vunnit!??)



Själv åkte jag med på en liiiten del av Vasaloppet.
TV-sport är inte så dumt det heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar