Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 15 mars 2012

Aj!

Ont det gör ont…
Bara för att jag varit så "duktig" och kommit igång med löpningen så kom straffet direkt…
Nu funderar jag allvarligt på att amputera mina stortår.
Jag får väl springa i sandaler. Eller köpa ett par "barfotaskor" som jag pratat så föraktfullt om och helt enkelt klippa bort själva stortån…
Det "värsta" är att det gör inte ont i tårna när jag springer,
men efteråt när jag vill ha på mig ett par vanliga (snygga) skor…
Allt tryck på tån gör ONT!
Och att ha skor med öppen tå var uteslutet av estetiska skäl redan sedan tidigare…
Säg hejdå till högklackat - hej Foppatofflor!

2 kommentarer:

  1. Jag har bara en länk att skicka:

    http://www.crocs.se/womens-footwear-heels-and-wedges/women-footwear-heelsWedges,sv_SE,sc.html?sz=14

    SvaraRadera
  2. Aha! Det går att kombinera!!? Att det finns vinterfodrade visste jag ju redan!

    SvaraRadera