Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 16 mars 2012

Dagens present

Köpte en present till mig själv förra veckan!
Jag ääälskar att köpa presenter - till mig själv!
Lika roligt att ge som att få skulle jag ärligt kunna säga…


It's all around you!



Det är inte alltid lika roligt att köpa presenter till andra - och det beror inte bara alls på att jag är snål.

Att handla är alltid lika roligt - om jag bara kommer på VAD!!? (Vilket liksom inte är något problem när jag shoppar till mig själv...)

Men - Just nu är det dock shoppingdetox som gäller.
Jag har faktiskt varit jätteduktig och inte shoppat särskilt mycket den senaste tiden.
(Ja, allt är ju relativt…)

Ytterligare en fördel med min 40 års kris, jag tränar hellre än shoppar!!?
Herregud - vad jag är illa däran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar