Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 6 maj 2015

Schemalagt värkarbete

Inne i årets marathon vecka...
Planen är att det ska bli (minst) 42 kilometer.
Sammanlagt - jag har ju resten av veckan på mig!

Visserligen blev det många kilometer (totalt 51!) förra veckan!
Men "promenader" (även om det är 25 km) räknas tyvärr inte.

Varje meter måste svettas igenom - ordentligt.
Göteborgsvarvet ska värkas fram, som en förlossning...
(men utan bedövning)
Snart är det bara de sista krystvärkarna kvar!

Värt att notera är att just ikväll har jag ledigt!

...och som jag längtar till nästa måndag!

Sträcka angiven i km...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar