Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 12 maj 2015

När vi två blir en...

Trots att det ska bli skönt "när alla vännerna gått
hem" (från Avenyn) och (Göteborgsvarvs)"festen är
slut för länge sen", så kommer jag att nog att sakna
vissa inslag från min uppladdning uppvarvning!

Mina soff-kvällar kommer inte att vara de samma, när
jag inte varit ute och sprungit, helst minst 90 minuter!
Kropp och knopp behöver vara lite uppe i varv, men
utmattade, för att uppskatta ett avsnitt av Revenge...

Får njuta lite extra, dessa sista skälvande kvällar,
när vi två (jag och soffan) blir en!

Före...


...efter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar