Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 25 maj 2015

Förebild...

Skönt att komma ut ur Göteborgsvarvs-
bubblan och kunna andas normalt igen!

Jag har inte fått något vettigt gjort på månader,
så det ska bli riktigt skönt att varva ner.

Förra veckans ångest var inte alls rolig.
Jag ville verkligen genomföra årets lopp.
Hade jag missat start (och målgång) skulle jag ha
förberett mig och sprungit 500 kilometer helt i onödan!

Så. Det var en psykisk och fysisk urladdning!
Konstigt nog kändes kroppen förhållandevis
fräsch igår, så jag gick på söndagsträningen
och insåg varifrån jag fått mina lårmuskler...

Jag satsade på att slå min rekordtid från ifjol.
Det var betydligt enklare, än att genomföra loppet
med "stil och värdighet", som jag först hade tänkt...

Men jag bjuder ändå på bilder från lördagen.

Nej, det regnade inte,
man ser ut sån' när man gått i mål...




Före...
...1.53.15 efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar