Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 17 maj 2015

Helt blåst!?

Jag måste vara helt blåst!


Som om det inte var nog med att stå och titta på
handboll hela dagen igår och idag på förmiddagen,
så avrundar jag (frivilligt) helgen med att gå på fotboll.


Hoppas killarna har vinden i ryggen!


Jag är glad att jag inte är ung längre och måste
frysa i tunna kläder bara för att se snygg ut.


Nu kan jag lugnt leva ut min fulhet i lager på lager av varma
kläder, toppat med "Kalix"mössa och en täck-kjol som överdrag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar