Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 22 oktober 2013

Veckans längsta dag?

Måndag är inte veckans värsta dag, inte alls.
För att vara vardag är måndagen helt OK.
Tisdagen däremot är lång, för lång!

På kvällen kan man i alla fall pusta ut för
är den längsta, "tråkigaste" dagen gjord.
Sen blir det verklighetsflykt till Hollywood
klockan 21. Det är kvalitetstid med skräp TV...
Vissa dagar behöver man detta, mer än andra!

Ett ledigt soffhörn och en kopp te är allt som krävs
för en perfekt avrundning, oavsett hur dagen varit!

Jag ska bli Maria Montazami i mitt nästa liv.
(Men utan löshår och tonvis av rosa läppstift)
Ser fram emot att lansera viner, inreda garderober
och hänga tofsar hela dagarna.

Love Maria!

 

Ledigt!


Kvali-te

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar