Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 3 oktober 2013

Höstens färger!

Efter att ha jagat ut alla lik ur garderoben och
faktiskt hittat endel användbart i klädväg, så ska
jag väl varken behöva gå naken eller frysa nu när
hösten är här enligt alla definitioner.

Kläderna hänger i regnbågens alla färger, matchade
enligt konstens alla regler! Fast så mycket färger är
det ju kanske inte. På så sätt är ju hösten ganska grå…

Det gäller dock inte dotterns kläder.
Hon gillar färg! LILA och TURKOST är
favoriterna, inte nödvändigtvis samtidigt dock...

Vi var i ”stan” i söndags och uppdaterade hennes
garderob. Det gick riktigt bra och vi kom väl överens.
Inga orealistiska krav på att kläderna måste vara dyra
eller av ett visst märke. Så det blev lite av varje.


Från topp till tå:
Mössa, jacka, vantar, skor, klocka och örhängen!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar