Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 30 oktober 2013

Ombyte förnöjer

Jag behövde verkligen den extra timmen i söndags för
att stryka och hänga upp "nya" gardiner i vardagsrummet!
Det blev höstens svettigaste träningspass, med inslag
av akrobatik och höghöjdsträning...

Sen fick jag lägga ytterligare några timmar på att
byta kuddar, ljus och bära runt blommor som inte
passade längre. Men nu är det precis så mörkt och
murrigt som man vill ha det den här årstiden!

Från sommarstuga till vinterstudio på ett par timmar!

...men om bara en månad blir det mycket LJUS(are)
igen. På tal om ljus, så jag måste åka till IKEA...





Just because it's black





in the dark,


doesn't mean there's no colors...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar