Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 6 oktober 2013

Höstljus!

Hösten har anlänt till utekrukor och garderober,
men även inredningen måste såklart uppdateras
i höstens färgskala!

Ja, och nu råkar jag gilla grått och beige...
 
För att inte tala om förrådet med ljus som måste
ses över och inventeras: Blockljus, värmeljus,
tjocka ljus, långa ljus, ljus i kopp, ljus med färg,
doftljus (ifall städningen inte hanns med)...
 
Innan novembermörkret lagt sig som en grå säck
över oss, gäller det nu att plocka fram alla dessa ljus,
(ännu fler ljus) och lyktor att lysa upp tillvaron med!

Tur att man har mycket skräp fint i sina gömmor
att plocka fram! (och nära till IKEA...)

Ingen kan säga annat än att jag är väl förberedd!



 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar