Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 23 november 2012

Vita lögner

Dags att sluta ljuga för barnen. Förr eller
senare måste sanningen fram! Annars kan
det bli riktigt pinsamt för alla inblandade…

Nu avlivar vi dem en efter en:
Tomten, tandfén…
(Bara storken finns fortfarande…)
 
Härom veckan var det en mjöktand som tappades.
"Det blir ingen guldpeng, för tandfén finns inte!"

Tyvärr har jag inte kunnat avliva tomten lika drastiskt.
Det kan hända att det blir några julklappar denna julen
också… Men det blir inte många!
 
Här har tandfen lagt alla tänder som tappats - men inte spolats ner i handfatet av misstag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar