Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 14 november 2012

För sent?

När jag tittar ut genom mina nyputsade
(ja, vad var det för mening med det?) fönster
och ser hällregnet som piskar mot rutan så inser
jag att jag glömde äta årets sista mjukglass !!?

Men (o)gjort är (o)gjort och nu får jag invänta
våren och ta en extra stor första mjukglass då.
Det finns ju så mycket annat gott som passar
bättre för årstiden. Tjuvsmaka på glöggen kanske?

Jag kan ju börja med de flaskor som blev kvar från ifjol!
 
Årets och fjolårets (?) glögg!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar