Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 19 november 2012

Stilla natt

Årets julskivor är inhandlade!
Ja. Jag veeet att det är fruktansvärt
omodernt med skivor, men det tänker
jag inte låtsas om! Nu gäller det bara
att låta CD spelaren gå varm fram till jul!

Problemet är att det normala bakgrundsbruset
från TV, dator, dammsugare, köksfläkt osv
oftast gör det omöjligt att uppfatta den julmusik
som eventuellt spelas. "Stilla natt" känns som
en nåd att stilla bedja om… 


Nåja, på nätterna är här lugnt, men då sover jag ju!
 

Fler pojar till samlingen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar