Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 12 november 2012

Plötsligt händer det!

Tomten var mycket snäll i år!
(lite för snäll om ni frågar mig)
Han levererade önskeklappen redan förra veckan!
 
Äntligen fick sonen den hett eftertraktade Ajfånen.
Han var den sista i klassen att få en smartphone.
Alla föräldrar köper smarta telefoner till sina barn
för att "alla andra i klassen har en". Vi är sååå blåsta!
Så nu är det bara för mig att rätta in mig i ledet bland
lurade föräldrar (överlistade av våra smarta barn)...
 
Jag har dock en mycket klok son.
Nästan så att det gör mig lite förvånad!?
I alla fall glatt överraskad. Senaste veckan har han inte bara på
eget initiativ köpt farsdagspresent. Han har även "städat" köket.
 
Citat:
"För nu när ni betalar min telefon OCH min månadspeng så måste jag
hjälpa till lite mer här hemma!"
 
??? VA ???
 
Plötsligt händer det! Lika oväntat som en vinst på triss!

Till tomten!

2 kommentarer:

  1. Det var en ordentlig önskelista! Ordentligt specifierad, alltså: både mobilmodell och abbonnemang tydligt angivet. Ja, ja, det blir nog folk av honom också. Han har ju fina föräldrar att brås på, för att inte tala om valda släktingar på hans mors sida. ;o)

    SvaraRadera
  2. Ja, han verkar inte tagit någon skada i alla fall...

    SvaraRadera