Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 26 november 2012

Inbodd!

Efter snart 12 år (???) i samma hus tycker jag nog
att vi har "bott in oss". (Eller vuxit fast? Vi kan
nog inte flytta utan att delar av huset följer med?)

Vi har packat in allt vi behöver (och lite till) och
anpassat förvaringslösningarna allt eftersom familjen
vuxit. Ja, inte i antal, men väl i storlek, vi snackar
3 av 4 som har storlek 40 eller större i skor…

Varje yta är maximalt använd för förvaring.
Som ett enda stort 3D tetris...

Tack vare (ja det är verkligen tur!) att vi har begränsat med
yta, så blir det regelbunda vändor till soptipp/återvinning.
"Den som har, han spar" (alldeles för mycket).

Jag har burit ut åtskilliga kassar med skräp de senaste
månaderna! (Vem är det som drar hem allting???)
Nu har jag rensat, sorterat och organiserat klart för
den här gången! Så nu finns det plats för nya fynd!


Men först ska julen plockas fram!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar