Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 3 november 2012

Omväxling förnöjer!

Oavsett om vi gillar novembermörkret och vädret
eller ej så får vi nog dessvärre dras med detta ett tag till.
 
Då det inte finns mycket till dagsljus att ta in (de få
timmarna man vistas hemma), så är det lika bra att "boa"
in sig ordentligt! I god tid (redan den sista Oktober) före
November hängde jag därför upp mina "vintergardiner".
 
De får väl hänga med ända till påska, då julen och
vintermörkret definitivt är över!
 
Snart, snart, får man tända adventsljusstakarna också!


Före!

Efter!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar