Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 31 oktober 2012

Dagens outfit

Vem hittade på att när den mörka årstiden börjar, så
klär man sig gärna i grått och svart??? I år tror jag att
det är "tillåtet" med mer färger, men när jag tittar mig
omkring så är det fortfarande ganska dystert.

Missförstå mig rätt, jag tycker att det är jättesnyggt
med kläder i svart och grått, men man blir onekligen
glad när någon plötsligt dyker upp i kläder med färg.

Så jag är inte bättre själv. Men jag ska börja tänka på det.
Särskilt när jag ger mig ut och shoppar nästa gång. Med
ålderns rätt så behöver jag ju inte följa modet. Som om jag
någonsin gjort det, jag ligger alltid steget efter (eller före?).
 
 
 
Pigga ben?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar