Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 18 oktober 2012

Dagens (sko)inlägg

Har snöat in på temat skor denna vecka!??
 
Tur för er att ni slipper känna hur dessa skor luktar!
De går inte att ha inomhus längre (och absolut inte i min NYA hall).
Numera bor de i förrådet! En inte helt praktisk lösning för
en 12-åring med många träningar...
 
Undrar om det hjälper att lägga i en iläggssula iform
av en wunderbaum i varje sko? Tack och lov växer snart
fötterna ur problemet. Det är troligtvis snart dags för nya skor.
 
Det måste vara någon avancerad kemisk reaktion
som sker när svett, konstgräs och massor av regn får
gotta ihop sig i ett par skor. För min son luktar inte (riktigt)
så illa. Han är ju trots allt inte tonåring än…
 
Kan ingen kemist forska på dessa reaktioner och
komma på den garanterat luktfria träningsskon?
 
 
Hallå! Nobelpriset, någon?
 
Inte välkommen in !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar