Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 27 oktober 2012

Nostalgitripp...

Så var det dags att röja förrådet - igen!

Vi har ju köpt nya madrasser och i det fallet gäller
definitivt "En in - en ut". (Inte prinsessan på ärten)
Grannarna såg kanske att vi bar ut madrasser tidigare i
veckan och tror förmodligen att maken har flyttat ut...

Vi gjorde även en djupdykning i ett par kartonger som stått
oöppnade sedan vi flyttade in... Hittade min gamla ryggsäck
som varit med mig på  resor i Asien och Australien. Nostalgi
på hög nivå! Men nu fick den åka med till återvinningen. Snyft!
Om jag åker tillbaka så får det bli en annan typ av resa,
inte som "Backpacker"...




Fylld av nostalgi!

Från Kebnekaises topp to the land Down Under... 
Taman Negara - Malaysia - det var ett tag sedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar