Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 29 oktober 2012

Att ha en frisyr...

...eller inte? Det är frågan.

Jag är i valet och kvalet. Har alltid haft kort hår.
Men jag lyckas aldrig gå tillräckligt ofta till
frissan för att behålla frisyren. Det blir alltid
en månad med en "alternativ frisyr" på ofrivillig
utväxt liksom…

Under en period var jag lite "bättre" på att gå och
klippa mig regelbundet. Nu i efterhand har jag förstått
att hon jag gick hos då hade problem med narkotika,
vilket kanske kan förklara ett och annat…
 
Hon var förövrigt helt fantastik och visste precis hur
jag ville ha det! Så jag saknar henne faktiskt!
(Hon flyttade rätt hastigt och lustigt, av okänd anledning)

Funderar nu på att låta det växa halvlångt istället.
Vi får se. Ni kanske får se mig i flätor endera da´n.

Det har jag aldrig haft innan!

Jag kanske tom slutar färga håret och låter det
naturliga "kommunalgråa" dominera!?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar