Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 3 oktober 2012

Var.Dags.Kväll

En fördel med att tiden går så fort är att det ofta är onsdag
kväll. För att vara vardagkväll så är onsdagen i särklass bäst!

Man vet att helgen närmar sig med stormsteg, men man har
ytterligare någon (en) vardagkväll att skjuta upp tråkiga "måsten" till.
(Oftast tvättar jag på onsdag, så det känns ändå som att jag gör lite nytta)
Till onsdagsrutinen hör även att springa (gärna en "lång" runda).
Sedan kan man lugnt koppla av i soffan till veckans bästa TV program:

"Trinny och Susannah stylar om Sverige". I LOVE it!

Bland all förnedrings-TV och dokusåpor som kräver en
STOR skämskudde är detta bara sååå bra! De trippar omkring
i högklackat och agerar stilpoliser, men med humor och hjärta.
Alla som behöver får en ny stil och blir skitsnygga. Korta, långa,
tjocka, smala, det spelar ingen roll. De hittar något positivt hos alla.

Det slutar alltid lyckligt!


Kvalitetstid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar