Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 10 september 2013

Sjukstuga

Inget ont som inte har något gott med sig!

Om man är för ful för att gå till jobbet,
så stannar man hemma! Det är bäst för alla!
(jag gillar ju mina kollegor så mycket!)

Så jag var hemma ett par dagar och vilade mig
i form. Och på den tredje dagen vaknade jag faktiskt
och kände mig snygg igen! Men jag är dålig på att bara
göra EN sak. Medan jag vilade kunde väl tvättmaskinen få
arbeta? Den var ju varken ful eller sjukskriven. (Thank god!)

Det är inte ofta jag tvättar gardiner!
Men å andra sidan brukar jag inte vara sjuk heller!


Tvättstuga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar