Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 28 september 2013

Äntligen lö(pa)rdag!

Beroende på övriga planerade, prioriterade
aktiviteter så är det en tidig löprunda som gäller
på lördag morgon. Gärna 10 km före klockan 9!

Då är dusch och kaffe avklarat i tid för att hänga
låset när IKEA/Coop/Frölunda Torg eller annat
valfritt ställe slår upp portarna... Nej! Det måste inte
vara shopping på schemat, det var bara exempel…

Men visst kan det ge lite extra fart under galoscherna!

Just idag har jag dock andra planer.
Det är bord som ska dukas och mat som ska tillagas.
...och då kan det ju bli nödvändigt med ett besök till
affären, om det är något som saknas...

Jag ska även komplettera träningen med speed-
städning. En gren som jag verkligen behärskar!
Om jag är snabb nog, så hinner jag ner till fotbolls-
planen innan matchstart, för att heja fram P-00 i en
av säsongens sista seriematcher.

Så upp och hoppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar