Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 27 september 2013

Ett undantag...

Att avsluta veckan med ett besök i simhallen är
inte så dumt som det låter. (Man måste ändå åka
ner till ICA för att handla det man glömde igår...)
Dessutom hjälper det till att få ner lunchpastan
innan fredagsmyset och det är den enda vardagen
som ingen annan har någon schemalagd träning...

Men att få till sina rutiner är lättare sagt än gjort...

Därför blir det inget fredagsbad idag!
(och det blev ingen lunchpasta heller...)
Men ursäkten är beviljad, jag ska nämligen till frisören.
Det kan däremot kombineras med lite power-shopping!

Bättre start på helgen finns inte!
 
 
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar