Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 23 september 2013

En bra start på veckan

Ny vecka!

Dags att följa sina nya rutiner...
I teorin så inleder jag veckan med en
tidig morgonpromenad på måndag morgon!
I verkligheten så ligger jag kvar i sängen och tar
istället ”sovmorgon” till 06.20... Om vädret
tillåter så kompenserar jag med en promenad
på lunchen. Just när det gäller lunchpromenader
så är jag väderkänslig, även om min rosaprickiga
regnjacka gör det möjligt att gå ut även om det är
några grå-svarta orosmoln på himlen.

Annars börjar helt enkelt veckan med en vilodag.
(Borde inte det ha varit söndagen?)
*förvirrad*

Måndag kväll är det istället köket som är platsen
för "träning" med helt andra sorters "mål". Tyvärr
kommer jag aldrig att platsa i kocklandslaget - heller...
Men veckans mat måste förberedas så att alla kan hitta 
något färdigt  i kylskåpet, när det finns tid eller behov.
 
Men imorgon kanske?

Mer förberedelser...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar