Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 27 september 2013

Shoppingbehov!

Det var inte bara det att jag var sugen på shopping...
Jag hade faktiskt behov av något nytt idag!
 
Liksom huvudvärk kan komma plötsligt, så kommer även
första frosten alltid precis INNAN man hunnit plocka fram
vantar, varma jackor och halsdukar. Jo, jo, TANKEN har
funnits där, men jag lyckades inte riktigt i år – heller…
 
Jag hittade i alla fall EN förskrämd vante som låg och
skräpade i hallen i morse när bilen skulle skrapas.
Men garderoben måste helt klart uppdateras!
 
NU!
 
Varför växlar det alltid från sommar till vinter från
en dag till en annan! Jag vill lämna in en efterlysning:
 
Var tog hösten vägen!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar