Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 11 september 2013

Iron (wo)man

Ja, jag stryker nästan alla kläder inklusive 
T-shirts, nattlinnen, tröjor, jeans. Även
örngott, handukar och ibland lakan...
Allt utom herrskjortor faktiskt!

I helgen även gardiner...

Höjdpunkten på året är när man tvättat
linnegardinerna och får stryka 4 längder
minst 2 gånger vardera. Men så sjuk har
jag inte blivit än, det får vänta till våren...

Dessutom är ju strykbrädan en mycket
snygg praktisk inredningsdetalj... Eller?


Vadå iron(isk)? Jag?




Mitt hobbyrum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar