Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 24 november 2012

Helgens projekt - sista delen?

Äntligen dags att lägga in parkettgolv i det sista
rummet i huset! Ett praktiskt och tåligt golv av
linolium har fyllt sin funktion i 12 år. Men tack
och lov är man ju "hemmablind" (och blundar
mestadels i sovrummet) så jag kan inte påstå att
jag tagit någon större skada!

Och nu hinner man ju längta lite efter ett
linoliumgolv innan  det är dags att flytta
till äldreboendet...

Vi får väl se vilket inredningsprogram
detta projekt kommer att liknar mest:

"Äntligen hemma" eller "Arga snickarn"?
 
 
Före...



Det säger bara klick!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar