Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 11 november 2012

Farsdag!

Vi firar far (endast) idag!

Jag tycker att ett lämpligt sätt att fira, vore att barnen
och deras far gjorde något riktigt roligt tillsammans.
De behöver inte alls tänka på att mor sitter hemma,
alldeles ensam och har det lugnt och skönt tråkigt...
Det får mor tugga i sig när far ska firas!
Resterande dagar är ju ändå hennes!

Sonen kom själv på att han skulle köpa en farsdagspresent!
Jodå, 2 trisslotter inhandlades! (jag var tvungen att "köpa ut",
det är ju åldersgräns på lottköp...) Han hoppades på vinst såklart,
för han vet ju att pappa har en (hel) del utgifter varje månad…
Inte minst sedan den läääänge hett eftertraktade
julklappen levererats i förskott redan förra helgen!
 
Hur det blev med vinsten? Jodå, som väntat!

Vi får vackert fortsätta att betala 25000 i månaden i 25 år!
Men vi har ju betalat av i snart 13 år!


Endast idag!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar