Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 6 november 2012

Förkylt?

Typiskt!

Nu behöver jag verkligen piggelintips!

En förkylning lurar i kroppen. Som om jag inte var
tillräckligt slö och orkeslös redan innan... Tyvärr ingen
mansförkylning så att jag kan bädda ner mig och stanna
hemma från jobbet. Utan istället en typisk kvinnlig förkylning
där man bara får ta en Ipren, bita ihop och köra på som vanligt...
Gärna i lite extra högt tempo. Det gäller ju att städa, tvätta, stryka och
storhandla så att man ligger bra till om förkylningen skulle bli värre...

Ska man ligga däckad så är det bäst att planera in det i schemat!

Säkrast att ladda med lite extra C-vitaminer och något sött.
Varför inte en riktig nostalgikur:

Nyponsoppa, mandelbiskvier och glass!
Med den meducinen så kan jag tänka mig att forsätta
känna mig krasslig ett par da'r till...


Huskur?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar