Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 20 november 2012

Dagens förtydligande

Det finns ju vissa plagg och stilar som helt enkelt inte
passar alla (läs mig). När det gäller leopardmönstrat och
den fantastiska jättebebis overallen onepiece, *ryser*,
så har jag säkert sagt ett och annat nedvärderande.

Ni som älskar dessa stilar - fortsätt med det!
Som sagt, vi gillar olika.

Men om jag har utryckt mig i stil med:
"Över min döda kropp"
så vill jag bara passa på att göra ett förtydligande:
-NEJ, jag menar inte "över min döda kropp" bokstavligt talat…

Fast lite kul hade det ändå varit med en leopardmönstrad
onepiece för den sista vilan…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar