Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 1 juli 2015

Botten är nådd...

Botten (som i tårtbotten) är nådd!

Midsommarfirandetfrossandet var bara
en av många spikar som slagits in i kistan...
...och semestern har inte ens börjat än...

Om någon behöver tips på hur man kommer
"Ur form på fyra veckor" så kan jag skriva listan...

Nu gäller det att inte låta sommarens alla nöjen
fullständigt ta över de goda vanor man hade en gång...
(och "goda" ska inte bara kopplas till mat...)

Inte bara käkmusklerna ska jobba.
Även kortare träningspass räknas!
"Det är bättre om man gör "något"
(annat än att äta glass och tårta...)

Så sant som det är sagt!

Kanske kan komma ur kakformen och i form,
i alla fall i lagom tid innan julen är här!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar