Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 28 juli 2015

Slappar(förmid)dag

Man hinner med nästan hur
många alpberg och dalar som helst,
bara man inte gör sig någon brådska.

Söndag morgon gjorde vi klart
Saltzburg för att sedan dra vidare
mot Zell am See och ett välförtjänt
bad i sjön.

En grilltallrik på kvällen och
man var däckad.

Hela måndag förmiddag slappade vi
(helt själva) på hotellets SPA avdelning.
Sen satte vi oss i bilen och körde mellan
Zell am See, Kaprun, Saalbach och vägen
ända fram till "Hochalpenstrasse" och tillbaka igen inom några timmar.

En lång promenad längs Zellersee och
en stor tallrik pasta senare så ramlade vi
in på Mary's kleines Lanthotel innan klockan nio igen.

Europas största (högsta!)
vattenfall på vägen till Insbruck.
Laddar nu för Tyrolen!

Joddeladdihihoho!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar