Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 22 juli 2015

Slut på gratissemestern

Vi har haft fullt upp med att leva gott
gratisliv på första halvan av semestern.
(bortsett från betalning i form av Rut och Rot)

Nöjet med loppis är ju nästan gratis...

Inte nog med det så hade vi
biocheckar som vi
använde i sista stund
(lösgodiset var största behållningen) presentkort på pizzerian och igår ett presentkort på Vägga rökeri som
skulle hinna utnyttjas...

Stressigt värre...

Det fick bli en microsemester i semestern!
Tillbaka till Karlshamn där vi träffades första gången (på kritatiden) för sådär drygt 20 år sedan... Mumsig fisktallrik
på bryggan utanför restaurangen.

Men nu finns inte mer att hämta här.
Så vi packar om och förbereder oss
för att öppna plånboken rejält.

Polenfärja ikväll och sedan
raka spåret söderut.

Endast (alp)luften är fri!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar