Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 10 juli 2015

Semester!

Sommar, sommar och sol!
...shortsväder! Eller inte...

Det som göms i snö, eller i ett par
(allt tightare) jeans kommer upp i tö!

Det var en aha upplevelse att återse sina
bara ben efter en lång vinter i långbyxor eller
kroppsformande, täckande strumpbyxor.

Eller snarare en "åh nej" upplevelse"!
Ett månlandskap där ingen vill landa...

När hände detta!? Vardagsmotion är tydligen
inte tillräckligt för att stå emot förfallet som
kommer smygande galopperande med åldern.

Men nu startar jag min semester!
Gråfärgad i huden, med eller utan långbyxor.

Sommaren är kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar