Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 6 juli 2015

Jaktlycka

...runt, runt i cirklar gick jag även i fredags,
ett par timmar på stan'... Nej, det berodde
inte på något alkoholhaltigt vätskeintag
(snarare brist på vätska i värmen).


Jag skulle till frisören och tog chansen att ägna
en stund åt den ständigt pågående jakten på
"den perfekta sommarklänningen"...


Jag tror inte att jag någonsin kommer att hitta Den.
Men det är själva jakten som är spännande.
Som att jaga älg, fiska eller någon annan hobby
som inte ger utdelning varje gång...


Som (skoskavs)plåster på såren blev
det i alla fall en klänning i sista stund!


Även om ingen är perfekt...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar