Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 2 juli 2015

Frisksport

Ibland är det fysiskt jobbigt att jobba!
Vilket är bra, för nu behövs all vardagsmotion man
kan få, innan det fullständiga semesterförfallet kommer!

Förra torsdagen var vi ute med gruppen och spelade
frisbeegolf. Trots att jag toppat mitt lag med en kollega
från Shanghaikontoret så kom vi ohjälpligt sist...

Eller egentligen inte, vi var ganska snabba!

Vad spelar det för roll hur många kast man behöver
för att ta sig till "hålet", man måste ju ändå gå dit?
Så min strategi var att inte kasta frisbeen för långt ut
i spenaten för det var nog svårt att hitta den i terrängen.

Rena vildmarken om ni frågar mig...

På Volvoengelska försökte jag förklara för min
Kinesiska lagmedlem att det kunde finnas fästingar...

Inga allvarliga olyckor och ingen gick vilse i skogen.
Vilket vi får se som ett fall framåt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar