Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 19 juli 2015

Fyndigt!

Årets höjdpunkt är loppisen på Gnistan!
Där finns allt - och lite till!

Mycket nostalgi, spänning, dramatik,
kanske inte så mycket romantik...
Nytta och (inte så lite) nöje till
fantastiska priser!

Köpte fonduepinnar
(2 tvestjärtar på köpet...)
ett bakgaller (som jag letat länge efter!)
några dukar, ett virkat överkast,
2 vinglas (till resan),
några jul(kul)ljusstakar,
ett flaskställ, en "snöboll"
och en liten katt...

Katten kan vara ett äkta "fynd".
Om jag orkar sälja den på Tradera
(betalade 20:- inkl. en julkruka med domherremotiv)

Längtar redan till nästa år!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar