Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 5 juli 2015

Göteborg runt...



Jag kan verkligen rekommendera att gå upp före 6
en lördagmorgon och ta en "liten promenad" runt vår
vackra stad! Älven låg som en spegel. Ingen trafik,
(vi kom på oss själva med att gå mitt i gatan,
 precis utanför Nordstan...) endast 2 tomtar var vakna...

Man kanske inte ska välja att göra det på årets
varmaste dag. Men vi var klara innan frukost!

Sen blev det en lång dag, kväll och natt
på uteplatsen som kompensation!








Blankt...


Tomt(ar) på G...














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar