Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 30 juni 2015

RUSTA(d)

Sanningen är att det inte räckte med de drygt
1200 kronor jag la på RUSTA i lördags för "allt"
inför sommaren... (dyrt med hopprep och rakhyvlar...)

Vi åkte tillbaka i går kväll
och köpte nya trädgårdsmöbler!
De outslitliga i plast sålde vi på Blocket.
Någon annan får göra slitgörat.
Vi orkar inte mer efter 14 år!

Mer för pengarna (och för mer pengar...)
det är RUSTA det!

Det var i sista sekunden vi fick "ordning"
på uteplatsen. För nu är det sommar!

Både i almanackan, väderappen, TV-tablån
(allsång, repriser och Morden i Midsomer...)
och tro't eller ej - även i verkligheten ute!




Ny sittgrupp...


...och dynor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar