Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 18 juni 2015

Svensk midsommar!

Oavsett vilket lågtryck som kan tänkas parkera
över Sverige i helgen, så kan det inte stoppa oss
från att försöka fira midsommar ändå... I värsta fall
gör vi en fototapet av midsommarbilderna från 2013!

Det var en svensk midsommar att minnas!
Det var silllunch med ål och snaps.
Kak-buffé, grillat och SOL, SOL, SOL!

Varmt var det också!
Och var man ändå inte nöjd med temperaturen,
så var bastun igång från lunchtid till sena natten.
Blev det för hett,
så var det inte mer än 20 meter ner till havet.
...och havet kommer ju att vara lika nära i år...
Samma plats, samma tid!

Så med dessa bilder på näthinnan tar vi helg
och säger SKÅL och glad midsommar!



Svensk...


...midsommar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar