Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 26 juni 2015

En helt vanlig dag!

"Vad är det för dag idag, är det en vanlig dag?"
Ja, det är det faktiskt!

Födelsedagarna kommer allt oftare nuförtiden...
Som måndagar, julafton och första dagen efter semestern...

Men räknar man mina födelsedagsfiranden, så är jag inte alls
gammal. Slutade fira när jag fyllt 10, med några få undantag.

Tårta åt jag redan förra helgen (i flera olika varianter...)
Men det kan man ju äta vilken dag som helst!

"I'm not old -
I've just been young for a long time..."

 

Jag har redan...


...allt man kan önska sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar