Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 17 juni 2015

Sommartider...

Sommarens många ljusa timmar verkar
inte alls ha någon uppiggande effekt på mig!

Snarare tvärtom!

Jag "snoozar" inte väckarklockan,
av den enkla anledning att en 9 kronors klocka
från IKEA inte har så avancerade funktioner...
Man måste ställa fram den minst en halvtimme
om den inte ska fortsätta att ringa...

...och det gör jag...
Ställer fram klockan alltså... Zzzz!

Detta gäller såklart främst på vardagmornar.
Helgen vill man ju inte sova bort!

Morgonpromenaderna, tidigt innan jobbet?
De får jag ta i skydd av höstmörkret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar