Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 25 oktober 2014

Städa städa...

...varje fredag, och så varje jul
gång svärmor ska komma på besök...

Nu ångrar jag verkligen att jag inte la mer tid
på städning, än på att revidera "att göra" listor.
Hade jag städat en bråkdel av tiden som jag har ägnat åt
att TÄNKA på städning, så hade huset varit kliniskt rent nu...

Men den som spar han har allt (roligt) kvar
sista dan! ...och städning är en färskvara.
Svårt att "jobba upp sig".

...men varifrån kommer ludd?
(naveln?) Vi har ingen grå katt,
så hur kommer det sig att allt är ludet?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar