Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 3 oktober 2014

I-landsproblem

Nog för att jag hittar oanvända IKEA-produkter
när jag städar i skåpen. Men i helgen får det nog
ändå bli en liten runda till det blå-gula varuhuset!
Annars kanske det ekar tomt här, när jag är klar med
min "nujävlarfårdetvaranogpåsamlandet" röjning!

Visserligen en minimal risk,
men jag vill vara helt på den säkra sidan...

Nej, tanken är inte (i första hand) att släpa hem
fler prylar, utan tvärt om, att ta hand om och få
plats med dem vi har. Samt byta ut vissa saker till
en mindre modell (för att få plats med liiiite mer)...

Förhoppningsvis hittar jag lösningen till ett av våra
"värsta" I-landsproblem, bristen på FÖRVARING.

Annars får jag väl sälja nå't av barnen på Blocket...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar